בלוג קידום אתרים ושיווק באינטרנט

טרהליד / קידום אורגני / טיפים לקידום חנות אינטרנטית

טיפים לקידום חנות אינטרנטית

נכתב על ידי
בקטגוריה קידום אורגני

משימת קידום חנות אינטרנטית ואתרי מסחר שונים היא משימה מורכבת שכן מדובר על אתרים בהם קיימים דפי מוצר רבים, אפשרויות חיפוש פנימי, עיצוב מורכב המקשה על הכנסת טקסט חופשי ופעמים רבות גם מפרטים טכנים כפולים. מסיבה זו חשוב לבחור במקדם אתרים המנוסה בתחום קידום אתרי מסחר ובעל מוניטין מוצלח בתחום.

לא מתפשרים על מקדם אתרים מומחה!

קידום של אתר מסחרי, כמו לדוגמה חנות אינטרנטית, מחייב את מקדם האתרים לרדת לפרטי פרטים, להשקיע משאבים במקומות הנכונים ולהקדיש רבות בכל הקשור אל חוויית המשתמש נוחה לגולש, כאשר המטרה הסופית תמיד תהיה הבאת תנועה גדולה לאתר. תנועה שתוביל לפעולות מכירה מצד המשתמש, לאורך זמן. לכן, טרם אתם בוחרים מקדם אתרים, חשוב לוודא שאכן מדובר בבעל ניסיון בקידום מוצלח של אתרי מכירה מסחריים וחנויות אינטרנטיות, שכן מדובר על קידום שונה מקידומו של בלוג או אתר אינטרנט תדמיתי.

חנות וירטואלית

טיפים שחייב ליישם על מנת לזכות בקידום מוצלח

  • מפת אתר – חשוב להקפיד על מפת אתר בכל חנות אינטרנטית מרובת דפים.
  • פרוטוקול HTTPS ועוד– חובה לא לשכוח לשייך לאתר פרוטוקול אבטחה מוצפן SSL. נכון להיום כל אתר מכירה חייב בתקני אבטחה ורצוי שאלו יהיו המעודכנים ביותר וזאת על מנת שגוגל יוכל לזהות אותם. בנוסף, חשוב לוודא שמדובר על שרת יציב עם גיבוי איכותי ואפשרות שחזור מנקודה מסויימת במקרה של קריסה.
  • תגי מטא – יש לשלב את שם המוצר בכותרת (TITLE) ובתיאור (description), בשפת קהל היעד.
  • תגיות ויזואליה – חשוב לשלב באתר תגיות OG , שכן אלו מאפשרות שליטה על הויזואליות של אתר האינטרנט ברשתות החברתיות.
  • שמים דגש על מהירות האתר – חשוב שהחנות הוירטואלית לא תעלה לאט. לשם כך חשוב לשים דגש על מערכת ניהול תוכן פתוחה בה תמיד ניתן לבצע שינויים בקוד, להשתמש רק בפונקציות נחוצות, לבצע אופטימיזציה לתמונות, להשקיע בשרת ייעודי וליצור קישור קבוע לכל עמוד באתר המכירה.

טיפים שאי אפשר בלעדיהם לקידום החנות הוירטואלית שלכם!

  • תוכן חובה! – חשוב לשלב מאמרים וטקסט בעמודי הקטגוריה של אותה חנות אינטרנטית. קידום באמצעות מלל בעמודי הקטגוריה של אותה חנות וירטואלית, יגרום לגוגל להבין באופן ברור יותר מה הנושא העיקרי של עמוד הקטגוריה ויספק מידע אטרקטיבי ושיווקי לגולש (דבר שישפיע במידה ניכרת על הקידום).
    טקסט מקורי חובה – חל איסור העתקת טקסט היצרן או כל טקסט קיים אחר. תוכן מועתק הוא תוכן משוכפל ושכפול יכול בהחלט לגרום לנזק משמעותי לחנות הוירטואלית שלכם. טיפ זה תקף גם לגבי שכפול של תוכן פנימי מתוך אתר החנות הוירטואלית אותה מקדמים.
    הקפדה על עדכוני אלגוריתם – לא לוותר על העדכונים החשובים. עדכונים אלו ישפיעו על קידום האתר שלכם. אחד מהעדכונים החשובים הוא עדכון פנדה (תוכן רדוד ומוספם)
    לא מוותרים על אינדוקס – חובה לאנדקס את האתר באופן נכון ולהימנע ממצב של תוכן כפול על ידי בחירה בעמוד הראשון בתור העמוד המרכזי של האתר (לוודא שאתם מורים לגוגל להתעלם מעמודי מוצרים אחרים).
    הקפדה על דפי מוצר איכותיים – כל דף מוצר יהיה עם כותרת 1H, תמונה ראשית ומספר תמונות איכותיות קטנות יותר. חשוב לשים דגש על תמונות איכותיות שעולות מהר ושהתמונות אכן מתאימות למוצג בחנות שלכם. בנוסף, יש לוודא שהמוצר המוצג אכן זמין במלאי החנות, שקיים טקסט רלוונטי ואיכותי לכל מוצר. לעדכן וידאו ו/או סקירה על המוצר ולהוסיף מאמרים ומדריכים רלוונטיים בתחתית אתר המכירה.

בהצלחה!

כתבות אחרונות

Leave a Comment

Start typing and press Enter to search

לשיתוף הפוסט לחצו כאן
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים