בלוג קידום אתרים ושיווק באינטרנט

טרהליד / מדריכים / שיווק לעסקים קטנים: איך תהפכו את דף הלינקדאין העסקי שלכם למכונת לידים?

שיווק לעסקים קטנים: איך תהפכו את דף הלינקדאין העסקי שלכם למכונת לידים?

נכתב על ידי
בקטגוריה מדריכים

לינקדאין היא לא פייסבוק, זה נכון, אבל היא פלטפורמה מעולה לחיזוק קשרים עסקיים, ליצירת מעורבות עם הקהל ובסופו של דבר, גם כדי לגרוף לידים וליצור שיתופי פעולה עסקיים. יש דרכים בדוקות ומוכחות שיכולות לגרום לעסק שלכם לקבל יותר חשיפה ולכן חשוב לנצל את מלא הפוטנציאל שיש ללינקדאין להציע לכם.

עמוד עסקי טוב יספק לקהל הצצה ויתן לו להבין מי אתם. חוץ מזה הוא יספק ערך ויבסס אתכם כחברה מקצועית ואמינה.

במאמר הזה אחשוף בפניכם דרכים בהן עמוד לינקדאין יוכל לעזור לעסק שלכם לבלוט ולהביא לכם הרבה יותר.

נתחיל מהפרופיל

לפני הכל, יש 2 דברים שאתם מוכרחים להדגיש בפרופיל הלינקדאין העסקי שלכם:
תמונת הפרופיל , בה מומלץ לשים את הלוגו שלכם או תמונה אחרת עליה החלטתם שמופיעה בשאר הפרופילים החברתיים שלכם ברשת. מה שלא יהיה, חשוב שתשמרו על עיכביות ואחידות. אל תבלבלו את הקהל שלכם עם תמונה שונה בכל פלטפורמה. בחרו קו מסויים ודבקו בו.
הדבר השני שמומלץ להקדיש לו מחשבה מבחינה ויזואלית הוא הקאבר. מדובר בתמונה שתוכלו לשנות בכל זמן שתרצו ולהתאים אותה לטרנדים או למבצעים רלוונטים שתרצו לקדם. בכל מקרה ההמלצה היא שבכל תמונת קאבר תוסיפו גם את מספר הטלפון שלכם וגם את כתובת האתר הראשית. תכף נסביר למה חשוב להוסיף את כתובת האתר, למרות שיש שדה מיוחד עבורה.

ברגע שסיימתם עם שני אלה, חשבו על השפה שלכם, על הטון, על האופי שתרצו לשדר. כדאי להשתמש בשפה שתייצג את אישיות ואופי המותג. מומלץ להשתמש בהומור, אנשים אוהבים כשמצחיקים אותם וזה יגרום להם לחבב אתכם יותר. נכון שלינקדאין היא פלטפורמה עסקית, אבל בסופו של דבר אתם פונים לאנשים והדברים הקטנים והייחודים שתוסיפו – הם אלה שיגרמו לאנשים לזכור אתכם.

בשום שלב, אל תתייחסו לפרופיל הלינקדאין שלכם כאל טופס קורות חיים. המנעו מזה בכל מחיר. מי שעושה את זה פשוט מוותר על העוצמה והפוטנציאל שיש לרשת הזאת להציע. המטרה שלכם היא למכור ולכן הדגישו איזו תועלת אתם יכולים להביא למי שיעבוד אתכם, הוסיפו דוגמאות וסיפורי הצלחה מלקוחות קיימים, כתבו מאמרים וכן הלאה. חשבו מה יגרום למי שקורא את הפרופיל לבחור דוקא בכם.

קידום דפי נחיתה

כשפותחים פרופיל עסקי בלינקדאין, יש שדה מיוחד בו תוכלו להכניס את כתובת האתר שלכם. מן הסתם תרצו שזו תהיה כתובת האתר הראשית. אבל כאן אנחנו מתחברים למה שדברנו עליו קודם. אם תזכרו לשים את כתבות האתר הראשית שלכם בתמונת הקאבר, תוכלו לנצל את השדה הזה כדי לקדם דפי נחיתה ספציפיים ולהפנות את המבקרים בפרופיל למבצעים, הרשמה או כל שירות אחר שתרצו לקדם. בקיצור, אם הכתובת הראשית תופיע בקאבר, יהיה לכם חופש לשנות את הקישור בכל זאת שתרצו ותוכלו לעדכן אותו כמה שתרצו לפי הרלוונטיות העונתית.

דברו בישירות

לאנשים אין זמן, אז אל תמרחו אותם, גשו ישר ולעניין. בהרבה מקרים התיאור שתכתבו על החברה שלכם הוא יהיה הרושם הראשוני שתשאירו וזה מה שאנשים יחשבו על העסק שלכם, בין אם הם מחפשים עבודה, מידע, שותפות אסטרטגית וכדומה. מה שזה לא יהיה – חשוב שתדעו לכבוש אותם מיד. הרבה עסקים קטנים עושים פשוט העתק-הדבק מאתר החברה שלהם, שזה אמנם יותר טוב מכלום אבל בכל זאת, כדאי להשקיע כאן קצת יותר. כתבו משהו שיתפוס להם את העין, שיהיה שונה, שידבר אליהם ישירות, שידגיש להם את התועלת ושיגרום להם להכיר אתכם ולהבין איך תוכלו להפוך אותם לטובים יותר.

עזרו לאנשים למצא אתכם

יש לכם שם את שדה ההתמחויות (Specialties), ברוב המקרים ההתמחויות שלכם יהיו גם מילות המפתח שלכם. אז הכניסו את ההתמחויות, או את מילות המפתח, לא משנה איך תבחרו לקרא לזה. העיקר שהן יהיו שם, כי זה מה שיגרום לאנשים למצא אתכם ולהגיע אליכם הרבה יותר בקלות. במיוחד אם אתם עסקים קטנים שמשוועים לכל שביב של תנועה. אתם צריכים לאסוף לידים ולהכניס תנועה מכל מקום שרק אפשר.

למצא את הפרופיל

חזקו את הנוכחות שלכם כדי שלא יוכלו לשכוח אתכם

ממש כמו שאתם מעדכנים את הפייסבוק או האינסטגרם, חשוב שתעדכנו גם את עמוד הלינקדאין שלכם. גם בה יש תחרות על תשומת לב ולכן אל תזלזלו, הקפידו להוסיף תמונות לפוסטים שלכם או לפרסם מאמרים ושאר סוגי תוכן שיביאו תנועה לאתר שלכם או לדף החברה שלכם. מאמרים טובים ישמרו עליכם בתודעה ולכם חשוב שתהיו אינפורמטיבים, מלמדים ומעוררי השראה. מה שלא תבחרו לעשות, העיקר שהדף תמיד יראה עדכני ורלוונטי ושלא יווצר מצב בו עוברים חודשים בלי שהדף שלכם מתעדכן. כדאי גם להשקיע בקידום התוכן, בין אם בתשלום, בין אם במסגרת של פוסטים אורחים, מיילים שיווקיים ובין אם באמצעות רעיונות שונים ומקוריים כמו למשל סדרת פוסטים. היתרון שעומד מאחורי סדרת פוסטים הוא שהם גורמים לקהל לחזור אליכם שוב כדי לבדוק מתי תפרסמו את הפוסט הבא ואם הם הגיעו בטעות – הם ירצו לחזור אחורה כדי לקרא מה שהם פספסו. זה יוצר סקרנות ועניין. ב- AskPavel למשל אנחנו מריצים בהצלחה רבה את סדרת הפוסטים של הבלוק השקוף. תוכלו להתרשם.

עבודת קידום היא לא עבודה של יום וכדי להנות מפרופיל לינקדאין שמכניס לכם עבודה, תצטרכו לעבוד ואולי גם יקח זמן עד שתראו ממנו תוצאות. אבל תאמינו לי, ההשקעה שווה את זה. לינקדאין היא פלטפורמה מעולה לכל מי שרוצה להגדיל את קהל המתעניינים שלו ולהרחיב את הפעילות העסקית.

Recommended Posts

Leave a Comment

Start typing and press Enter to search

לשיתוף הפוסט לחצו כאן
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים