בלוג קידום אתרים ושיווק באינטרנט

טרהליד / קידום אורגני / 18 ציטוטים על SEO שכדאי למסגר ולתלות על הקיר

18 ציטוטים על SEO שכדאי למסגר ולתלות על הקיר

נכתב על ידי
בקטגוריה קידום אורגני

קידום אתרים זאת לא עבודה פשוטה. בין מחקר מילות מפתח, בניית קישורים ושקידה על דו"חות אופטימיזציה, קשה לפעמים להרים את הראש מהמספרים ולהיזכר במטרות האמיתיות שלשמן אתם עובדים. לפעמים נראה שכל המטרה היא להערים על גוגל, לייצר כמה שיותר תוכן, או לגרוף הרבה טראפיק לאתר – אבל אלה הם רק אמצעים, ולרוב הם אינם האמצעים הנכונים.

כדי להעניק לכם השראה ולהזכיר לכם מהי השורה התחתונה של כל פעולה שאתם עושים, ריכזתי כאן כמה ציטוטים מאנשי SEO מנוסים מרחבי העולם. אהבתם? מוזמנים לשמור בפייבוריטס או להדפיס ולתלות על הקיר לצד שולחן העבודה שלכם.

1. "האסטרטגיה הטובה ביותר לבניית קישורים היא ליצור משהו מדהים וליידע את כולם על כך."

טים סולו (ראש מחלקת שיווק ב-Ahrefs)

2. "כלל האצבע שלי הוא לבנות אתר למשתמשים, לא לעכבישים."

דייב ניילור (ראש מחלקת שיווק במנועי חיפוש ב- Bronco.co.uk)

3. "המהות של SEO מוצלח אינה להערים על גוגל. אלא להפוך לשותפים של גוגל במטרה לספק את תוצאות החיפוש הטובות ביותר למשתמשי גוגל."

פיל פרוסט, מייסד שותף ומנהל בחברת Main Street ROI)

4. "קל יותר להכפיל את העסקים שלך באמצעות הכפלת שיעור ההמרה שלך מאשר באמצעות הכפלת הטראפיק שלך."

ג'פרי אייזנברג (מנכ"ל חברת BuyerLegends.com)

5. "תוכן טוב יותר עדיף על פני יותר תוכן."

ראנד פישקין (מייסד חברת Moz ומנכ"ל החברה לשעבר)

צפו בסרטון הבא, המציג את חמשת הטיפים הטובים ביותר של ראנד פישקין ל-SEO מהשנה האחרונה:

6. "אל תסתפקו בבניית קישורים, בנו מערכות יחסים אמיתיות! התייחסו לכל הזדמנות לבניית קישורים כאל חברות חדשה – בכבוד ובסבלנות, ותמיד היו הראשונים לתת עוד לפני שאתם מבקשים משהו בתמורה. זה העתיד של קידום אתרים בשיטות 'כובע לבן'".

ניקולאי סטויאנוב (מייסד חברת niksto.com)

7. "לעולם אל תעשו לאתר שלכם אופטימיזציה למנועי חיפוש. עשו אופטימיזציה ל'חווית הקורא הטובה ביותר', שבמקרה היא גם היא המטרה הבסיסית של מנועי החיפוש"

דונה מריל (מאמנת עסקית לבלוגינג ולשיווק דיגיטלי)

8. "תוכן מגיע בשלל צורות; כאשר משתמשים במונח 'תוכן' אנחנו נוהגים לחשוב על תוכן כתוב, אך למעשה, תוכן וידאו ותוכן ויזואלי יכולים להיות שימושיים אף יותר בהשפעה על תוצאות חיפוש ותוצאות סושיאל."

דברה מסטלר (נשיאת חברת Alliance-Link)

9. "אם אתם רוצים להפוך את גוגל לעבד שלכם, עליכם להפסיק לחשוב כמו מקדמי אתרים ולתחמן את המערכת. במקום זאת, אני מציע לפשט את העניין: צרו את התוכן הטוב ביותר בנושא המדובר. עשו לו אופטימיזציה למילים הרלוונטיות. וקדמו אותו כאחוזי דיבוק."

אשלי פוקס (מייסד חברת Mad Lemmings)

חשבון האינסטגרם של פוקס מלא בציטוטים מעוררי השראה, יתכן שתרצו לעקוב אחריו:

faulkes-instagram

10. "היופי ב-SEO הוא שבמקום לדחוף מסר שיווקי לאנשים שלא רוצים לשמוע את מה שיש לכם לומר, אתם יכולים להנדס את התהליך לאחור כדי לגלות בדיוק מה אנשים מחפשים, ליצור את התוכן המתאים, ולהופיע בפניהם בדיוק ברגע בו הם מחפשים את זה. זוהי משיכה לעומת דחיפה."

סיירוס שפרד (מייסד חברת Fazillion Media, לשעבר מנהל SEO ותוכן ב-Moz)

11."תרגיל שאני אוהב להשתמש בו הוא לקחת צעד אחורה ולחשוב, אם הייתי מחפש את 'מילת המפתח x', איזו שאלה הייתי שואל? ואיך אני יכול לשלב זאת בעמוד שלי באופן בו לגולש לא תהיה שום סיבה לעזוב?"

אדם הייצמן (מייסד שותף ומנהל בחברת Higher Visibility)

12. "עם כל עדכון של האלגוריתם, גוגל הופכת לחכמה יותר בהתמודדות עם כל הטריקים בהם משתמשים חלק מבעלי האתרים כדי להשיג דירוגים טובים יותר. מציאת פרצות והספמת אתרים אולי עזרו לאנשים לעשות מניפולציות לדירוג האתרים שלהם בעבר. אך בעדכונים הבאים, טקטיקות אלו לא יעבדו לטובתם יותר. למעשה, הם עלולים להיענש על שימוש בטריקים אלה ולצנוח בדירוגים."

שיין ברקר (מוביל דעה בתחום השיווק הדיגיטלי, כתב ל-Search Engine Journal, Social Media Examiner ול-NeilPatel.com)

13. "אם אינכם יודעים מהי כוונת המשתמש מאחורי מילות המפתח שאתם עושים אופטימיזציה עבורן, אתם עושים את זה לא נכון. בנוסף, אם אתם עושים אופטימיזציה למילות מפתח במקום לצרכים של המשתמש, אתם עושים את זה לא נכון."

ג'ורדן קסטלר (יועץ לשיווק דיגיטלי, יזם, מרצה וכותב על התחום)

צפו בג'ורדן קסטלר מתראיין בנושא קידום אורגני של תוכן:

 14. "בדקו מה המתחרים שלכם עושים כמו שצריך, ואיפה הם פחות מצליחים, כדי לקבל תמונה מלאה של התחרות בשוק. זה יעזור לכם לכוון את יצירת התוכן ומאמצי האופטימיזציה שלכם למקומות הנכונים."

ג'ים יו (מייסד ומנכ"ל חברת BrightEdge)

15. "שיווק באמצעות תוכן צריך להיות בלב מאמצי ה-SEO שלכם. זה תמיד היה כך, אבל היום זה כך יותר מתמיד מכיוון שגוגל אפקטיבית יותר בהבנת ההקשר של תוכן וכיצד הוא מקבל שיתופים."

כריס בנט (מייסד ומנכ"ל חברת 97th Floor)

16. "כותרת שמעודדת הקלקה שווה הרבה יותר מכותרת שיש בה טירגוט מושלם למילות מפתח."

ראנד פישקין (מייסד חברת Moz ומנכ"ל החברה לשעבר)

17. "המטרה היא לא 'לגרום לקישורים שלכם להיראות טבעיים'; המטרה היא שהקישורים שלכם יהיו טבעיים."

מאט קאטס (לשעבר מנהל תחום הספאם בגוגל, עבד גם בתחום איכות החיפוש בחברה)

18. "האם שירות הלקוחות שלכם יכול להשפיע על SEO? בהחלט! מספר גדול של תלונות עלול להוביל לביקורות שליליות ולאזכורים לא מחמיאים בבלוגים ברחבי הרשת! אנחנו חייבים לשמח את הלקוח בכל היבטי חוויית המותג, וזה לא מסתיים ברגע הרכישה. המטרה של לשמח את הלקוח צריכה להיות הכוח המניע מאחורי כל הפעולות שלנו."

מגס סיקורה (יועצת SEO ושיווק דיגיטלי, מייסדת שותפה בחברות PeriodBox ו-SheKnowsDigital.com)

סיכום

כולנו צריכים זריקת מוטיבציה והכוונה למקום הנכון מדי פעם. אני מקווה שהציטוטים שלעיל עזרו לכם להתפקס מחדש על המטרות שלכם ולגשת לעבודת הקידום בחדווה מחודשת. מכירים ציטוטים נוספים של מומחי SEO ששווה להכיר? מוזמנים לשרשר אותם בתגובות!

דפנה בן יהושע
דפנה בן יהושע
שמי דפנה בן יהושע. אחרי שהשלמתי תואר ראשון ושני במדעי החיים, ועסקתי בתחומים מגוונים החל מהדרכה בספארי ועד הוראת אנגלית, הבנתי שהתחום שמושך אותי באמת הוא כתיבה. אני כותבת ועורכת תוכן מזה מספר שנים וכיום מנהלת התוכן בקבוצת אנגורה מדיה אליה משתייכת בין היתר גם חברת Teralead. ה"אני מאמין" שלי בכתיבה הוא שעל כל נושא ניתן לכתוב באופן מרתק, מפתיע ויצירתי ולהביא לתוכו את הזווית האישית שלי. עבורי, ההנאה הגדולה ביותר בכתיבה היא לראות כיצד משהו שכתבתי פותח לאנשים את הראש וחושף אותם לרעיונות חדשים.
Recommended Posts

Leave a Comment

Start typing and press Enter to search

לשיתוף הפוסט לחצו כאן
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים